Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oko na gospodarkę

20 kwietnia 2018 | Druga strona
źródło: Rzeczpospolita

Rosnąca szybko moda na posiłki bez mięsa może być wskazówką na przyszłość dla producentów żywności. Zdaniem analityków wegetariański trend jest najsilniejszy w młodym pokoleniu, wśród osób w wieku od 19 do 28 lat. Obiecującym rynkiem są Niemcy, najbardziej wegański kraj Europy. W Warszawie szybko rośnie liczba lokali dla wegan.

Wydanie: 11032

Wydanie: 11032

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Monitor wolniej przedsiębiorczości

Zamów abonament