Komputery nie wszystko rozumieją
Banki | Wadliwe systemy Janina Blikowska
Były klient może mieć kłopot ze sprawnym powrotem do dawnego banku. Systemy komputerowe pamiętają jego stare dane i potrafią odrzucić wniosek, gdy pojawią się nowe.
Nasz czytelnik kilka tygodni temu złożył wniosek przez internet o otwarcie eKonta – rachunku w mBanku.
– Po niemal tygodniu nikt się do mnie nie odezwał, więc sam zadzwoniłem na mLinię (infolinia w mBanku – red.) i dowiedziałem się, że ponoć mam już jakiś produkt – opowiada. I dodaje: – Kłopot w tym, że wszystkie produkty w tym banku zamknąłem sześć lat temu.
Choć z infolinią rozmawiał przez pół godziny, to nie dowiedział...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta