Będziemy tam, gdzie krytyczne projekty telekomunikacyjne
Nikodem Bończa tomaszewski | Cyberprzestrzeń jest tak samo ważna jak realne terytorium państwa – mówi prezes firmy Exatel, operatora telekomunikacyjnego oferującego usługi firmom i państwu.
Rz: Kieruje pan firmą Exatel od dwóch lat. Na początku czerwca tego roku firma ogłosiła kierunki strategiczne na najbliższe trzy lata. Jakie są główne cele?
Nikodem Bończa Tomaszewski: Cel nadrzędny – finansowy – naszej strategii to wzrost wartości spółki wyrażony przede wszystkim w EBITDA i marży – a one przez kilka poprzednich lat spadały. Nowa strategia wzrostu opiera się na czterech filarach: rozwoju sieci światłowodowej, cyberbezpieczeństwie, zintegrowanych usługach teleinformatycznych (ICT) oraz budowie własnych rozwiązań na bazie innowacji. W tym celu przez ostatnie dwa lata rozszerzyliśmy kompetencje, zakres usług i weszliśmy w nowe branże.
Firma pokazała też nowe logo, zmieniając sposób identyfikacji marki.
Nowa identyfikacja obrazuje zmiany w naszej tożsamości, w sposobie pracy, w pozycji naszej firmy na rynku. Postawiliśmy na komunikację spokojną i bardzo oszczędną w sposobie wyrazu. Sam znak jest stabilny, nowoczesny i wyrazisty. Wybrany przez nas kolor ma silne konotacje z innowacją i rynkiem nowych technologii. Kolor wzmacnia przekaz, że Exatel to firma twórcza, ale i gwarantująca partnerom spokój. To podkreślenie, że jesteśmy organizacją, która nie goni za zmianami, ale sama je tworzy. Całość dopełnia hasło: „Najbezpieczniejsza polska...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta