Przyszłość płatności wymaga kamizelki kuloodpornej
Postęp technologiczny od dłuższego czasu wprowadza stopniowe zmiany w kwestiach wdrażania innowacji. Dotyka także płatności, które stają się szybsze, łatwiejsze i wygodniejsze, zarówno lokalnie, jak i globalnie. Widoczne są już związane z tym zmiany społeczne i stale ewoluujące metody płacenia za produkty czy usługi. Wraz z transformacją potrzeb biznesu i klientów staje się coraz bardziej jasne, że ekosystem płatności powinien być otwarty na innowacje i umożliwiać zwinne podejście do zmiany, przy jednoczesnym zachowaniu stabilności. Firmy, które dostosowały się do tych potrzeb, ustanowiły nowy standard, którego kontynuacji oczekują od nich konsumenci – według naszych danych aż 71 proc. konsumentów deklaruje, że nie wróci do danego sklepu, jeżeli miało złe doświadczenia w sklepie stacjonarnym lub online.
Szanse i zagrożenia
Przyśpieszony proces cyfryzacji i rozwój e-commerce to z pewnością wielka szansa dla firm, jednak rodzi on również...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta