Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mądre zakupy to już wyraźny trend

08 września 2022 | Ekonomia i rynek | Marcin Piasecki
autor zdjęcia: Mariusz Szacho
źródło: Rzeczpospolita

Polacy nie chcą rezygnować z produktów dobrej jakości, ale szukają okazji. Zaczynają stawiać na „sprytne zakupy” – mówi Justyna Orzeł, wiceprezes i sekretarz generalny Carrefour Polska.

Carrefour odczuwa problemy z dostępnością żywności?

Dzisiaj nie mamy problemu z dostępnością większości asortymentu. Może brakować pojedynczych produktów na półkach. Mocno stawiamy na współpracę z polskimi, lokalnymi dostawcami, co daje nam gwarancję bezpieczeństwa żywnościowego.

Z jednej strony wszyscy boimy się niedoboru, a z drugiej marnuje się w Polsce ok. 5 mln ton żywności. Polacy zaczęli kupować mądrzej, żeby tyle nie marnować?

Ostatnie dwa lata to bardzo duże zmiany w nawykach zakupowych. Pandemia, wojna, inflacja i kryzys energetyczny obniżają nastroje...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12364

Wydanie: 12364

Spis treści

Reklama

Zamów abonament