Mądre zakupy to już wyraźny trend
Polacy nie chcą rezygnować z produktów dobrej jakości, ale szukają okazji. Zaczynają stawiać na „sprytne zakupy” – mówi Justyna Orzeł, wiceprezes i sekretarz generalny Carrefour Polska.
Carrefour odczuwa problemy z dostępnością żywności?
Dzisiaj nie mamy problemu z dostępnością większości asortymentu. Może brakować pojedynczych produktów na półkach. Mocno stawiamy na współpracę z polskimi, lokalnymi dostawcami, co daje nam gwarancję bezpieczeństwa żywnościowego.
Z jednej strony wszyscy boimy się niedoboru, a z drugiej marnuje się w Polsce ok. 5 mln ton żywności. Polacy zaczęli kupować mądrzej, żeby tyle nie marnować?
Ostatnie dwa lata to bardzo duże zmiany w nawykach zakupowych. Pandemia, wojna, inflacja i kryzys energetyczny obniżają nastroje...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta