Ponad granicami z Allegro
Allegro to tak naprawdę sprzedawcy. Jeżeli im idzie dobrze, to i nam. Robimy wszystko, aby pomóc im w efektywnym i ciągłym wzroście biznesu – mówi Aleksandra Sroka-Krzyżak, dyrektor ds. strategii i chief of staff w Allegro.
Od ubiegłego roku w Allegro sporo się zmieniło, zwłaszcza w ekspansji międzynarodowej. Przejęliście czołowego gracza e-commerce w Czechach, grupę MALL. Uruchomiliście też allegro.com. Na jakim jesteście etapie tworzenia międzynarodowej struktury i jakie kraje obejmuje?
W naszej międzynarodowej strategii dużo się dzieje. Przygotowywaliśmy się do tego przez kilka ostatnich lat. Przede wszystkim uruchomiliśmy allegro.com, czyli wersję serwisu, która pozwala sprzedawać w UE. Już dziś sprzedawcy oferują międzynarodowo ponad 70 mln produktów, a ta liczba ciągle rośnie. Obok tego stawiamy na akwizycje. W kwietniu przejęliśmy czołowego gracza czeskiego e-commerce – grupę MALL, działającą na pięciu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej (Czechy, Słowacja, Słowenia, Węgry i Chorwacja). Jest to silny gracz na tych rynkach, w Słowenii numer...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta