Polski produkt na międzynarodowym rynku
Kluczowe jest dokładne poznanie potrzeb i preferencji potencjalnych klientów.
Polskie firmy od wielu lat z powodzeniem eksportują swoje produkty do krajów Unii Europejskiej czy Stanów Zjednoczonych i Chin. Oferowany przez nie produkt na międzynarodowym rynku może być atrakcyjnym wyborem, jednak istnieją kwestie, zwłaszcza marketingowe, o których należy pamiętać, aby zwiększyć szanse na sukces.
Kluczowe jest dokładne poznanie potrzeb i preferencji potencjalnych klientów na danym rynku. Różne kultury i style życia wymagają stosowania odmiennych podejść do marketingu i sprzedaży. Ciekawym przykładem może być sytuacja odwrotna – wprowadzania na polski rynek produktów przez jedną z azjatyckich firm....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta