Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polski produkt na międzynarodowym rynku

16 maja 2023 | Biznes | Anna Goławska

Kluczowe jest dokładne poznanie potrzeb i preferencji potencjalnych klientów.

Polskie firmy od wielu lat z powodzeniem eksportują swoje produkty do krajów Unii Europejskiej czy Stanów Zjednoczonych i Chin. Oferowany przez nie produkt na międzynarodowym rynku może być atrakcyjnym wyborem, jednak istnieją kwestie, zwłaszcza marketingowe, o których należy pamiętać, aby zwiększyć szanse na sukces.  

Kluczowe jest dokładne poznanie potrzeb i preferencji potencjalnych klientów na danym rynku. Różne kultury i style życia wymagają stosowania odmiennych podejść do marketingu i sprzedaży. Ciekawym przykładem może być sytuacja odwrotna – wprowadzania na polski rynek produktów przez jedną z azjatyckich firm....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12571

Wydanie: 12571

Spis treści
Zamów abonament