Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wybory nieznacznie wesprą wydatki na uliczne kampanie

16 maja 2023 | Ekonomia i rynek | Urszula Zielińska

O 5,6 proc. więcej niż przed rokiem wydano w Polsce na reklamę zewnętrzną. W segmencie tym umocnił się AMS należący do Agory – uważają analitycy.

Około 116 mln zł, o 5,6 proc. więcej niż przed rokiem, wyniosły w Polsce wydatki na reklamę zewnętrzną (ang. out of home, OOH) – szacują Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej i dom mediowy Starcom (należy do Publicis Groupe).

Ten segment rynku reklamy notował wzrost głównie za sprawą podwyżek cen i popytu na nośniki cyfrowe: przyniosły one w I kw. br. 27,9 mln zł, o 57,4 proc. więcej niż rok temu. Natomiast tradycyjne billboardy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12571

Wydanie: 12571

Spis treści
Zamów abonament