Wybory nieznacznie wesprą wydatki na uliczne kampanie
O 5,6 proc. więcej niż przed rokiem wydano w Polsce na reklamę zewnętrzną. W segmencie tym umocnił się AMS należący do Agory – uważają analitycy.
Około 116 mln zł, o 5,6 proc. więcej niż przed rokiem, wyniosły w Polsce wydatki na reklamę zewnętrzną (ang. out of home, OOH) – szacują Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej i dom mediowy Starcom (należy do Publicis Groupe).
Ten segment rynku reklamy notował wzrost głównie za sprawą podwyżek cen i popytu na nośniki cyfrowe: przyniosły one w I kw. br. 27,9 mln zł, o 57,4 proc. więcej niż rok temu. Natomiast tradycyjne billboardy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta