E-commerce nowej generacji
Social commerce to coś więcej niż kolejne doświadczenie zakupowe.
Platformy społecznościowe zmieniły nie tylko sposób, w jaki się komunikujemy. Wpływają na wiele innych aspektów życia, jak np. na to, gdzie i kiedy robimy zakupy. W tym przypadku ogromną rolę w zmianach mają twórcy internetowi. To ich materiały są nie tylko inspiracją do tego, jak żyć, ale też co kupić. Współpraca marek i twórców nie jest łatwa, bo firmy muszą wyzbyć się chęci kontrolowania wszystkiego. Inaczej współpraca będzie sztuczna i nie wykorzysta się potencjału tkwiącego w nawet małych internetowych społecznościach.
Wpisując w nadal najpopularniejszą wyszukiwarkę internetową hasło VD2D, możemy zauważyć co najwyżej kilka technicznych oznaczeń produktów. Dopiero gdy rozwiniemy temat i dodamy kontekst, dostajemy odpowiedź, która mogłaby satysfakcjonować laika w temacie. ChatGPT podpowiada, że: „VD2D, czyli Virtual Door-to-Door, to termin odnoszący się do usługi dostawy towarów lub usług, która jest realizowana bezpośrednio od drzwi do drzwi, a cały proces jest prowadzony w sposób wirtualny. Oznacza to, że klienci korzystają z platform internetowych, aplikacji mobilnych lub innych narzędzi cyfrowych, aby złożyć zamówienie i dokonać płatności, a następnie towar jest dostarczany bezpośrednio do wskazanego adresu. Dzięki temu klienci mogą zaoszczędzić czas...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta