Cyfrowe benefity coraz popularniejsze
Cyfrowość w sposób naturalny wiąże się z trendami i zwyczajami konsumenckimi, ale też z widoczną potrzebą wolności wyboru i elastycznością. Właśnie dlatego popularnością cieszą się karty na przyjemności – nowa kategoria benefitów pracowniczych, wprowadzona na rynek przez Pluxee Polska.
Korzystając z kart Pluxee (zbliżeniowych, wirtualnych), pracownicy mogą przeznaczyć ekstra środki na karcie na to, co chcą, a nie na to, co muszą, i tym zyskują dostęp do swoich ulubionych przyjemności. A dla każdego może to być coś innego: masaż, aromatyczna kawa na mieście, kolacja w restauracji, upominek dla bliskich, aktywności sportowe czy inne ulubione formy spędzania czasu. Kartami można płacić w szerokiej sieci akceptującej w Polsce, za granicą lub online. To pracownik sam decyduje, kiedy, gdzie i na co przeznaczy otrzymane na karcie środki.
Karta versus pensja – inny rodzaj księgowania mentalnego
Rzeczywistość pokazuje, że pracownicy w zupełnie inny sposób „mentalnie księgują” ekstra środki otrzymane na karcie niż pensję, którą zwykle wydają na konieczne wydatki, spłatę kredytów czy inne zobowiązania. Kartę na przyjemności, bez poczucia winy, przeznaczają na to, co sprawia im radość, daje chwile odprężenia i satysfakcję. Z punktu widzenia pracodawców i działów HR...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta