Wraz z cyfryzacją usług rosną oczekiwania klientów
Polacy doceniają możliwości usług realizowanych online. Cyfryzacja, która przyniosła wiele ułatwień użytkownikom, zarówno w usługach publicznych, jak i w e-commerce, sprawiła, że konsumenci oczekują rozwiązań wygodnych i szybkich. Również w kwestii płatności – komentuje Wojciech Murawski, członek zarządu i dyrektor komercjalizacji Autopay.
Zakupy realizowane przez internet nie są doświadczeniem wąskiej grupy. Jak wynika z badania Autopay „Finanse w czasach inflacji”, aż dziewięć na dziesięć osób przynajmniej raz skorzystało z zakupów online. Czynnikiem decydującym o wyborze ulubionej metody płatności jest wygoda (69 proc.) i szybkość (69 proc.). Dla ponad połowy (57 proc.) istotna jest również łatwość procesu transakcji. Jak wiemy, najprzyjemniejszą częścią zakupów jest wybieranie i zakup produktów bądź usług. Jeśli chodzi o płatności, chcemy, by były one sprawne i szybkie, pozwalające szybko zapomnieć, że płacimy. Dlatego zarówno konsumenci, jak i branża e-commerce dążą do tego, by stały się one w zasadzie niewidoczne.
Najpopularniejszą metodą płatności...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta