Skromny start TV Puls
Więcej emocji niż program stacji wywołały reklamy w trakcie jej serwisów informacyjnych. Konkurenci są zbulwersowani
Teleturniej „Czy jesteś mądrzejszy od 5-klasisty”, film sensacyjny “Podwójny nelson” oraz informacyjny „Raport” to największe hity pierwszych dziesięciu dni nowej ramówki telewizji Puls – wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Według nich stacja, w której 35 proc. udziałów kontroluje medialny magnat Rupert Murdoch, zwiększyła w tym czasie swój udział w telewizyjnym rynku do 0,63 proc. W porównaniu z 0,5-proc. średnią za pierwsze dziesięć miesięcy tego roku wygląda to nieźle, ale trudno na razie mówić o realnych szansach w rywalizacji z TVN, Polsatem czy TVP.
– To start na pół gwizdka. Spodziewaliśmy się czegoś więcej – mówi, zastrzegając sobie anonimowość, przedstawiciel jednej z dużych stacji. Farrell Meisel, prezes TV Puls, podkreśla, że władze stacji są bardzo zadowolone z reakcji widzów na nową...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta