Globalny tygrys i rasiści marek
Dziś rano w 200 sklepach H&M na całym świecie‚ w tym trzech polskich, rozpoczęła się sprzedaż kolekcji sygnowanej przez włoskiego kreatora Roberto Cavallego
Sprzedaż kolekcji Cavallego rozpoczęła się i prawdopodobnie‚ jeśli czytają państwo te słowa po 10 rano‚ skończyła‚ idąc w ślady podobnych z ubiegłych lat.. Premierom Karla Lagerfelda (2004)‚ Stelli McCartney (2005) oraz Victora & Rolfa (2006) towarzyszyło tłuczenie szyb i łamanie wieszaków‚ lub co najmniej oczekiwanie w kolejce przed sklepem parę godzin przed otwarciem.
Na czerwonym dywanie
Roberto Cavalli reprezentuje nurt czerwonego dywanu‚ co w tym przypadku oznacza‚ że nie tylko ubiera gwiazdy‚ ale przyjaźni się z nimi. Ten 67-letni pan długo czekał na sukces swojego stylu‚ którego znakiem firmowym są wzory zwierzęce‚ glamour i rock. To nie są ubrania do noszenia na co dzień‚ ale kreacje hollywoodzkie‚ festiwalowe. Długie‚ obcisłe suknie w cętki z frędzlami‚ błyszczące‚...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta