Luksus z internetowej witryny, czyli klikanie zamiast przymierzania
Torba Louis Vuittona‚ buty od Gucciego‚ apaszka od Hermesa, okulary Diora‚ a nawet diamentowa kolia. Wszystko to można kupić w internetowych markowych sklepach. Czy sieć stanie się wkrótce największym luksusowym sklepem świata?
We Francji to absolutna nowość. Marki luksusowe sprzedają swoje artykuły przez Internet. Do tej pory słynne firmy krawieckie i wielcy projektanci unikali sprzedaży online z obawy przed utratą prestiżu. Większość z nich zdecydowała się na handel w sieci w ciągu ostatnich 18 miesięcy. Te‚ które jeszcze nie podjęły takiej decyzji, pewnie podążą ich śladem w najbliższym czasie. Latem Louis Vuitton‚ francuski jubiler Boucheron i Giorgio Armani ogłosili nowe‚ internetowe strategie.
W przeszłości niektóre firmy, np. Prada sprzedawały tylko na stronach swoich renomowanych partnerów – Neiman Marcus czy Bergdorf Goodman. Inne, m.in. producenci zegarków Rolex czy Patek Philippe, programowo wykluczali elektroniczny handel. Rolex znany jest zresztą z licznych procesów‚...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta