Reklama w kieszeni konsumenta
Polacy nie chcą reklam w swoich komórkach. Operatorzy i dostawcy multimediów dwoją się i troją, aby przekonać do nich potencjalnych klientów
Około 4 mln multimedialnych reklam na telefony komórkowe wyemituje w tym roku firma Telecom Media. Zarobi na tym ok. 200 – 300 tys. zł. Choć to tylko ułamek z kilkunastu milionów przychodów tej firmy, to równocześnie jeden z najbardziej obiecujących segmentów rynku. – Nabywcy multimediów tak czy inaczej muszą wejść na nasz serwis mobilny – chociaż o tym nie wiedzą – a więc istnieje możliwość wyświetlenia im reklamy (tzw. spotlerów), gdy czekają na ściągnięcie multimediów – mówi Sławomir Szymański, prezes zarządu TM. Spółka wprowadziła do oferty reklamę w komórce na początku roku i pracowicie objeżdża z nią potencjalnych reklamodawców.
– To produkt zbyt nowy, aby można było liczyć na skuteczną sprzedaż przez domy mediowe, chociaż spodziewamy się, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta