Nocne polowanie na rabaty
Zakupy o północy połączone z atrakcyjnymi obniżkami cen do niedawna były przywilejem gwiazd i stałych klientów centrów handlowych. Teraz stały się nowym elementem marketingowej walki o zwykłego konsumenta.
Są konkursy, pokazy mody i występ gwiazdy – wszystko jak w zwykły weekend w centrum handlowym, tyle że późnym wieczorem i w połączeniu ze specjalnymi promocjami. Rabaty sięgające czasem nawet 50 proc. to skuteczny magnes, by w sobotni późny wieczór ściągnąć na kraniec miasta tysiące ludzi z rodzinami.
– Przez kilka godzin handlu, który zwykle trwa do północy, liczba klientów rośnie o 30 – 40 proc., a niektóre sklepy notują nawet kilkakrotny wzrost obrotów – twierdzi Justyna...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta