Giełda pomaga
Maciej Formanowicz, prezes Fabryki Mebli Forte
Do wzrostu prestiżu i wiarygodności, a zatem i wartości naszej marki, przyczyniło się wprowadzenie Forte na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. Zwiększyło to zaufanie ze strony jej klientów, partnerów, kredytodawców. Spółki giełdowe znajdują się w centrum zainteresowania mediów. Ich nazwy pojawiają się dość często w sprawozdaniach giełdowych i innych publikacjach. Upowszechnia się w ten sposób wizerunek firmy bez ponoszenia wysokich kosztów promocji. Po wejściu na giełdę wzrasta zainteresowanie produktami spółki, zwiększa się liczba partnerów handlowych. Dzięki wiarygodności, jaką daje obecność na giełdzie, spółki mają większe możliwości pozyskania kapitału, łatwiej jest znaleźć inwestorów, czyli środki na rozwój. Promocja towarzysząca wejściu na giełdę jest również promocją i reklamą produktów firmy. Te wymagania mogą wydawać się uciążliwe, jednak możliwość informowania to także duży przywilej firm.