Prowokacyjne i masowe
Przeprowadzone z rozmachem objazdowe imprezy dla słuchaczy i prowokacyjne kampanie reklamowe przyczyniły się do tego, że Radio RMF FM ma dziś tak silną pozycję na rynku. W rezultacie stacja osiągnęła w tym roku pozycję lidera wśród najmocniejszych marek medialnych
W rankingu marek „Rz” krakowska rozgłośnia RMF FM zawsze plasowała się wysoko. Jednak przez trzy ostatnie lata za każdym razem najwyższe laury w kategorii media wędrowały do TVN. Dopiero w tym roku RMF FM z 816 pkt zajęła pierwsze miejsce wśród marek mediowych. Wprawdzie od ubiegłego roku wzmocniła się zaledwie o 6 punktów, ale rozgłośnia zyskała przede wszystkim na słabszym wyniku TVN, która straciła nieco ze swej mocy.Tak wysokie miejsce radio zawdzięcza przede wszystkim swoim działaniom promocyjnym. Nie tylko klasycznym reklamom w mediach, ale także akcjom organizowanym dla słuchaczy w całej Polsce: letniej koncertowej „Muzyka najlepsza pod słońcem” czy zimowej „Choinki pod choinkę”. – Latem organizujemy trasy koncertowe, zimą co roku rozdajemy ludziom przed świętami choinki, mamy też...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta