Pasja z kręgosłupem
Historie markowych ikon potwierdzają, że jednym z głównych motorów ich sukcesu była pasja. Obecna na każdym etapie ich powstawania, począwszy od projektu, a skończywszy na procesie produkcji. Nie wystarczy doskonały know-how i świetnie wykwalifikowany zespół, jeżeli brakuje twórczej atmosfery powodowanej pasją
Znaczenie marki w osiągnięciu sukcesu biznesowego jest zróżnicowane w poszczególnych branżach. Bez wątpienia na rynku mody marka odgrywa kluczową rolę. Obecnie, kiedy polski handel skoncentrował się w centrach handlowych, a klient może mieć do wyboru czasami nawet 200 marek, sprawdzenie oferty każdej z nich nawet dla pasjonatów shoppingu staje się niemożliwe. W przypadku klientów zapracowanych i cierpiących na permanentny brak czasu proces zakupu sprowadza się często do odwiedzenia salonu tej jedynej lub kilku ulubionych marek. Dlatego tak istotne jest, by stać się tą marką ulubioną. Pomysłów na realizację tego celu może być wiele.
Przepis na sukces?
Na podstawie obserwacji polskiego rynku można wyłowić kilka podejść....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta