Warto równać do najlepszych
Co roku publikuje się na świecie kilkadziesiąt różnych rankingów marek, z tego kilka w Polsce. Niektóre z nich przypominają plażowe konkursy piękności, inne oparte są na skomplikowanych obliczeniach, ale nawet te najbardziej rozrywkowe mają jedną istotną zaletę – potwierdzają, jak duże znaczenie ma dziś marka
– Nasze publikacje mają udowodnić społeczności biznesowej, że marki to bardzo istotna, a niekiedy najcenniejsza część majątku firmy – podkreślają eksperci firmy doradczej Interbrand, która co roku opracowuje ranking 100 najcenniejszych światowych marek („The best global brands”) wspólnie z tygodnikiem „Businessweek”.
Ranking najbardziej wartościowych polskich marek, który już po raz czwarty publikuje w tym roku „Rzeczpospolita”, oparty jest nas podobnej metodologii. Bazuje na kosztownych badaniach, konkretnych danych finansowych, m.in. wynikach sprzedaży pod daną marką i wykorzystuje w jej wycenie powszechnie stosowaną w świecie metodę opłat licencyjnych.
Możliwie pełny obraz rynku...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta