Pragnienie warte miliardy
Znana od 15 lat marka wody mineralnej Żywiec Zdrój już po raz czwarty została uznana za najmocniejszą w kategorii napojów i używek. Pomimo wysiłków konkurencji pozostaje liderem wśród wód butelkowanych, choć jej marka straciła nieco ze swej ubiegłorocznej mocy
Sprzedaż wody Żywiec Zdrój w Polsce rośnie bez względu na pogodę. Mimo chłodnego lata i spadku zakupów wody w lipcu i sierpniu w sumie w ciągu ośmiu miesięcy tego roku udziały marki pod względem ilości sprzedaży zwiększyły się z 15,2 do 17,3 proc. W tym samym czasie Polacy przeznaczyli na zakup Żywca niemal co czwartą złotówkę wydaną na zakup wody mineralnej.
– Udało się nam umocnić pozycję lidera pomimo silnej konkurencji i pojawienia się nowych graczy na rynku – podkreśla Dominika Kosman, rzecznik spółki Żywiec Zdrój od trzech lat należącej do koncernu spożywczego Danone. Francuski gigant, który jest największym producentem wody na świecie (należy do niego m.in....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta