Moc w siedmiu odsłonach
W rankingu mocy, który jest miarą jakości i efektywności zarządzania, mniejsze marki skutecznie konkurują z dużymi
Moc to najważniejszy parametr marek ocenianych w rankingu. Opisuje relację wartości marki do wysokości jej rocznych przychodów ze sprzedaży. Tak skonstruowany wskaźnik pozwala na bezpośrednie porównanie siły, z jaką oddziałują na konsumenta marki mniejsze, z markami wielkimi, tworzonymi nieraz przez lata.
Nie ma tu zatem znaczenia, czy marka została zbudowana za pomocą potężnych nakładów i funkcjonuje na ogromnym wartościowo rynku, czy też została stworzona przez przedsiębiorcę przy zaangażowaniu jego prywatnego kapitału i operuje w niewielkim segmencie niszowym. W przeciwieństwie do rankingu wartościowego liczy się tu głównie jakość. Dlatego właśnie w tym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta