Pomogły gwiazdy i caryca
Polsatowi opłaciły się inwestycje w promocję i gaże dla drogich telewizyjnych gwiazd. Ma coraz silniejszą markę, a według ekspertów – coraz lepszy wizerunek
Stacja Zygmunta Solorza-Żaka trafiła do pierwszej trójki najsilniejszych marek medialnych, choć w ubiegłym roku była dopiero szósta. W ciągu ostatniego roku Polsat wizerunkowo zyskał wśród mediów najwięcej – w najnowszej edycji rankingu mocy marek zdobył 800 pkt, aż o 119 więcej niż rok wcześniej.
– Jeśli chodzi o budowanie wizerunku, Polsat zrobił duży krok do przodu. Udało mu się i widownia to doceniła. To jedyna stacja wśród czterech największych ogólnopolskich telewizji, która w ujęciu rocznym odnotowała wzrost udziału w rynku oglądalności – komentuje Piotr Bieńko, tv director w domu mediowym MPG.
Z tegorocznych danych AGB Nielsen Media Research dla widzów powyżej 4. roku życia wynika, że od stycznia do października udział Polsatu w tej widowni wzrósł do 16,84 proc. w porównaniu z 16,01 proc. w analogicznym okresie ubiegłego roku. W tym samym czasie wynik konkurencyjnego TVN wyniósł 16,27 proc. (rok wcześniej było to...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)