Cenne zaufanie
Irena Eris, współwłaścicielka Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris
Znana marka jest najcenniejszą rzeczą w biznesie. Uczynienie jej rozpoznawalną to proces długotrwały i kosztowny, jednak możliwy do osiągnięcia. Potwierdzeniem tego może być nasza marka ekonomiczna Lirene. Początkowo była wspierana znakiem Dr Irena Eris dla poinformowania klientów o tym, kto jest producentem, a obecnie jest już całkowicie samodzielną marką wśród kosmetyków klasy średniej.
Mając dobrą markę, trzeba się jednak starać, aby klienci utrzymali do niej zaufanie, bo to ono przekłada się na poziom sprzedaży. Aby wytwarzać kosmetyki najlepsze z możliwych, niezbędne są wydatki na badania laboratoryjne i inwestycje w wysokiej jakości sprzęt do produkcji. O markę należy dbać, gdyż niewielki błąd czy zlekceważenie potrzeb rynku mogą sprawić, że firma szybko straci dobre imię. Wtedy odbudowanie nadszarpniętego wizerunku może się okazać bardzo trudne, a czasami nawet niemożliwe.