Sukces brzydkiego kaczątka
Marka telefonów na kartę POP została oceniona jako najmocniejsza wśród innych brandów telekomunikacyjnego rynku. Sukces dosyć niespodziewany‚ skoro wydatki na jej promocję należą do najniższych na rynku. Nie tylko z tego względu‚ że PTK Centertel musi wydawać jeszcze na OrangeGo. Chyba też dlatego‚ że nie jest przekonany‚ czy dalej hołubić POP
W rankingu marek za ubiegły rok POP okazał swoją moc. Wyższą niż Era i Plus‚ które są na rynku dłużej i na promocję których operatorzy wydają trzy – cztery razy więcej. Sukces tym słodszy‚ że od początku zeszłego roku POP konkuruje we własnej rodzinie z drugą marką – brytyjską z pochodzenia OrangeGo.
PTK Centertel wprowadził markę Idea POP w 1998 r. zaraz po wejściu Simplusa Polkomtelu i TakTaka Polskiej Telefonii Cyfrowej. Operatorzy komórkowi chcieli sprawdzić‚ jak Polacy zareagują na usługi telefoniczne bez abonamentu (tzw. pre-paid). Eksperyment zakończył się sukcesem i usługi na kartę dominują dzisiaj na telefonicznym rynku. W trzy lata od startu POP...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta