Ubrać się jak James Bond
Głośna kampania reklamowa z udziałem Pierce’a Brosnana, odtwórcy roli kultowego agenta 007, zapewniła tej jesieni rozgłos obu głównym markom giełdowej Vistuli & Wólczanki. Pomogła też Wólczance wywalczyć tytuł najmocniejszej marki wśród produktów niespożywczych.
Były James Bond ubrany w garnitur Vistuli i koszulę Wólczanki tej jesieni wyglądał z setek reklamowych tablic na ulicach i ścianach budynków, z reklam na autobusach i w prasie. W dodatku udział znanego hollywoodzkiego aktora w reklamie polskiej firmy stał się umiejętnie rozegranym marketingowo wydarzeniem, któremu poświęcono kilkadziesiąt informacji w mediach. – Liczyliśmy, że to będzie wydarzenie, ale jego efekt przeszedł nasze oczekiwania – przyznaje Natalia...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta