Lata pracy
Wojciech Kruk, założyciel i główny akcjonariusz spółki W. Kruk
Działam w branży, której wyroby nie sprzedają się jak świeże bułeczki, ale muszą czekać na klienta. Wzrost sprzedaży zawdzięczamy właśnie dobrze rozpoznawalnej marce. Muszę jednak przestrzec wszystkich, że osiągnięcie tego wymaga wielu lat pracy i zwiększonych kosztów. Na podstawie swojego doświadczenia mogę tylko dać gwarancję, że po kilkunastu latach ten wysiłek przynosi owoce.
O tym, jak ważna jest rozpoznawalna marka w prowadzeniu efektywnego biznesu, niech świadczy przykład stworzonego przez nas sklepu tzw. drugiej kategorii, w którym oferowaliśmy asortyment no-name, odarty z oznaczeń W. Kruk. Po kilku miesiącach okazało się, że taki towar wcale się nie sprzedaje. Ludzie szukają czegoś, co ma wartość dodatkową, i znajdują to właśnie w towarach o znanej marce.