„Fakt” mógł zejść z ceną do złotówki
Producent, w szczególności wydawca, może sprzedawać towar, np. gazetę, po kosztach, zwłaszcza w celu jego promocji.
To uzasadnienie czwartkowego wyroku warszawskiego Sądu Apelacyjnego, który nie dopatrzył się praktyk nieuczciwej konkurencji w działaniach wydawnictwa Axel Springer Polska sp. z o. o., który w październiku 2003 r. wprowadził na polski rynek „Fakt” z ceną jednego złotego. Niektóre gazety musiały znacznie obniżyć cenę, obniżył ją też działający w tym samym segmencie prasy wydawca „Super Expressu” –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta