Internet nie pokona sklepów
W latach 2012 – 2015 udział sprzedaży internetowej zbliży się do 20 proc. obrotów światowej branży handlowej. Sieci handlowe będą też częściej korzystać z nowoczesnych technologii – wynika z raportu „Sklep przyszłości” przygotowanego przez ośrodek badawczy Centre for Retail Research na zlecenie Visa Europe.
Sprzedaż tradycyjna będzie się rozwijała obok handlu internetowego. W sklepach upowszechnią się nowe rozwiązania technologiczne – kasy samoobsługowe czy systemy kontroli przepływu towarów w oparciu o identyfikację radiową. Mimo spodziewanego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta