Panasonic pobił Sony
Panasonic, SONY i PHILIPS najpopularniejszymi markami w POLSCE. Zna je ponad 85 proc. Polaków. Za najbardziej innowacyjną firmę uchodzi Sony
Markę Panasonic zna 85,6 proc. Polaków. 0,3 pkt procentowego mniej wskazań ma Philips, zaś 85 proc. rozpoznaje markę Sony – wynika z badania rozpoznawalności marek przeprowadzonego przez PBS DGA na zlecenie On Board PR. Zaskoczeniem jest wysoka pozycja Grundiga, który ma kiluprocentowy udział w rynku elektroniki, ale markę rozpoznaje aż 72,3 proc. konsumentów. Z kolei Samsung, lider sprzedaży telewizorów, może się pochwalić jedynie kilkoma procentami wskazań więcej.
– Nasz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta