Reklama w serwisach społecznościowych zwalnia
W 2008 r. nakłady na reklamy zamieszczane w internetowych serwisach społecznościowych, takich jak Facebook czy MySpace, wyniosły w USA prawie 1,2 mld dol. i były o ponad 33 proc. większe niż w 2007 r.
Jak przewiduje firma badawcza eMarketer, był to ostatni rok tak dynamicznego wzrostu. Wg analityków w 2009 r. wydatki na reklamę w serwisach społecznościowych zwiększą się o nieco ponad 10 proc., a w kolejnych latach zwolnią jeszcze bardziej (6,3...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta