Miliony klientów, zysków brak
Jak zarobić na wideo w sieci i nie stracić? Kilkaset milionów ludzi na całym świecie ogląda filmy w Internecie. Ale choć zainteresowanie jest ogromne, biznesowo to wciąż porażka
Aż 8 mld dol. zainwestowano do połowy 2008 r. w rozwój wideo w Internecie. Zysków jak na razie wciąż nie widać. Wyjątkiem jest potentat YouTube, który w 2008 r. miał 200 mln dol. przychodów. Ale pojawiają się pierwsze jaskółki dające nadzieję na to, że na wideo w sieci można jednak zarobić.
Przykładem jest choćby amerykańska telewizja internetowa Revision3.com. – Dziś ma 13 programów, 6 mln odsłon miesięcznie i 3 mln dol....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta