Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Miliony klientów, zysków brak

29 kwietnia 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska Tomasz Boguszewicz
W 2008 r. wpływy z reklam wideo w sieci w Polsce stanowiły według IAB 7 proc. wartości rynku reklamy. Będą jednak rosły.
źródło: Rzeczpospolita
W 2008 r. wpływy z reklam wideo w sieci w Polsce stanowiły według IAB 7 proc. wartości rynku reklamy. Będą jednak rosły.

Jak zarobić na wideo w sieci i nie stracić? Kilkaset milionów ludzi na całym świecie ogląda filmy w Internecie. Ale choć zainteresowanie jest ogromne, biznesowo to wciąż porażka

Aż 8 mld dol. zainwestowano do połowy 2008 r. w rozwój wideo w Internecie. Zysków jak na razie wciąż nie widać. Wyjątkiem jest potentat YouTube, który w 2008 r. miał 200 mln dol. przychodów. Ale pojawiają się pierwsze jaskółki dające nadzieję na to, że na wideo w sieci można jednak zarobić.

Przykładem jest choćby amerykańska telewizja internetowa Revision3.com. – Dziś ma 13 programów, 6 mln odsłon miesięcznie i 3 mln dol....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8305

Spis treści
Zamów abonament