Wielkie korki na Bank(owym)
Wbrew zapowiedziom pl. Bankowy nie będzie od niedzieli całkiem zamknięty. Do 20 czerwca samochody dostaną po jednym pasie „z zawijasem”. Ale autobusy utkną tam z nimi w wielkim korku
Komunikacyjne trzęsienie ziemi nadciąga. To efekt kolejnego etapu remontu Trasy W-Z za 125 mln zł. Od niedzieli znikną zwężenia ul. Wolskiej przy dawnym Pedecie (przeniosą się 200 metrów dalej: na skrzyżowanie Górczewskiej z Młynarską). Jednocześnie do remontu pójdzie newralgiczne skrzyżowanie w samym sercu miasta – pl. Bankowy.
Po pasie dla kierowców
Od 10 maja do 6 czerwca z al. Solidarności od strony Woli przez cały czas możliwy będzie tylko skręt w prawo, w stronę Ogrodu Saskiego. Nie przejedziemy al. Solidarności na wprost: zniknie dojazd do ul. Bielańskiej (autobusy kursujące przez most będą jeździły częściowo „pod prąd” sąsiednią jezdnią al. Solidarności), a także zawrotka dla tramwajów między jezdniami al. Solidarności, obok Muzeum Niepodległości.
Do pl. Bankowego dojedziemy za to ul. Senatorską. Od 7 do 20 czerwca będzie odwrotnie: tramwajarze zamkną dla aut Senatorską, a odblokują dojazd do ul. Bielańskiej.
Do niedawna ratusz straszył całkowitym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
