Woda potrzebuje promocji
Rynek wody w Polsce jest prawie dwa razy mniejszy niż na Zachodzie. Choć jego wartość rośnie, producenci liczą, że medialna kampania da mu dodatkowy impuls
Kampania promocyjna ruszy oficjalnie w połowie maja i zakończy się we wrześniu 2009 r. Będzie trwała w czasie, gdy w Polsce kupuje się najwięcej wody w ciągu roku. Jej autorem jest Krajowa Izba Gospodarcza Przemysł Rozlewniczy. Organizatorzy nie zdradzają, ile wydadzą na kampanię. Z naszych szacunków wynika, że przeznaczą na ten cel około 1 mln złotych. Pieniądze wydadzą m.in. na stworzenie platformy internetowej.
– Kampania propagująca picie wody mineralnej jest...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
