Amerykańskie firmy wydają coraz mniej na reklamę
Raporty zamykające ubiegły rok zaczynają potwierdzać czarne prognozy dla rynku reklamy w USA.
Według instytutu TNS Media Intelligence już w 2008 r. wydatki reklamodawców skurczyły się tam o 4,1 proc., do 141, 7 mld dol. W samym IV kw. spadły rok do roku jeszcze bardziej, bo o 9,2 proc. A będzie jeszcze gorzej.
– W 2008 r. rynku reklamy dotknęło osłabienie gospodarki,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
