Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Banki odkrywają e-społeczności

05 listopada 2009 | Ekonomia | Tomasz Boguszewicz
Liczba aktywnych polskich kont w serwisach społecznościowych to ok. 20 mln. Liderem jest Nasza-Klasa.
źródło: Rzeczpospolita
Liczba aktywnych polskich kont w serwisach społecznościowych to ok. 20 mln. Liderem jest Nasza-Klasa.

Banki próbują wizerunkowo wykorzystać aktywność Polaków w popularnych serwisach

Aż 86 proc. firm wykorzystuje e-społeczności do kreowania marki, podaje raport firmy badawczej Mzinga & Babson Executive Education. I ten kanał marketingu zyskuje. W tym roku firmy z całego świata na reklamę w społecznościach wydadzą 2,35 mld dol., o 17 proc. więcej niż w 2008 r. Te dane dotyczą jednak Stanów Zjednoczonych i globalnego rynku.

W Polsce społeczności wciąż nie są marketingowo zagospodarowane, mimo że liczba polskich aktywnych kont społecznościowych to ok. 20 mln.

– Serwisy coraz bardziej różnią się od siebie. To ułatwia zadanie firmom planującym kampanie. Nieco inne osoby korzystają z Naszej-Klasy, a inne z Facebooka – mówi Sławomir Kubiński, specjalista od pozycjonowania...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8466

Spis treści
Zamów abonament