Banki odkrywają e-społeczności
Banki próbują wizerunkowo wykorzystać aktywność Polaków w popularnych serwisach
Aż 86 proc. firm wykorzystuje e-społeczności do kreowania marki, podaje raport firmy badawczej Mzinga & Babson Executive Education. I ten kanał marketingu zyskuje. W tym roku firmy z całego świata na reklamę w społecznościach wydadzą 2,35 mld dol., o 17 proc. więcej niż w 2008 r. Te dane dotyczą jednak Stanów Zjednoczonych i globalnego rynku.
W Polsce społeczności wciąż nie są marketingowo zagospodarowane, mimo że liczba polskich aktywnych kont społecznościowych to ok. 20 mln.
– Serwisy coraz bardziej różnią się od siebie. To ułatwia zadanie firmom planującym kampanie. Nieco inne osoby korzystają z Naszej-Klasy, a inne z Facebooka – mówi Sławomir Kubiński, specjalista od pozycjonowania...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta