Media zarabiają na sprzedaży muzyki
Sprzedaż płyt w Polsce wbrew światowym trendom nie spada. Korzystają na tym grupy mediowe
W tym roku w Polsce sprzeda się co najmniej tyle płyt z muzyką co w ubiegłym – prognozuje Piotr Kabaj, prezes EMI Music Poland. – Już widać, że na pewno nie będzie to gorszy rok niż ubiegły. Wzrosną też wpływy z muzyki cyfrowej – mówi Kabaj. Jak szacuje, sytuacja u naszych sąsiadów jest dużo gorsza – na Węgrzech wartość rynku skurczyła się o 20 – 30 proc., a w Czechach – ok. 15 proc. W ubiegłym, według ZPAV, polski rynek fonograficzny był wart 353,5 mln zł (sprzedało się 9,9 mln płyt CD z muzyką).
Na tym trendzie w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta