Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Media zarabiają na sprzedaży muzyki

11 grudnia 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Przychody ze sprzedaży muzyki w Polsce
źródło: Rzeczpospolita
Przychody ze sprzedaży muzyki w Polsce

Sprzedaż płyt w Polsce wbrew światowym trendom nie spada. Korzystają na tym grupy mediowe

W tym roku w Polsce sprzeda się co najmniej tyle płyt z muzyką co w ubiegłym – prognozuje Piotr Kabaj, prezes EMI Music Poland. – Już widać, że na pewno nie będzie to gorszy rok niż ubiegły. Wzrosną też wpływy z muzyki cyfrowej – mówi Kabaj. Jak szacuje, sytuacja u naszych sąsiadów jest dużo gorsza – na Węgrzech wartość rynku skurczyła się o 20 – 30 proc., a w Czechach – ok. 15 proc. W ubiegłym, według ZPAV, polski rynek fonograficzny był wart 353,5 mln zł (sprzedało się 9,9 mln płyt CD z muzyką).

Na tym trendzie w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8496

Spis treści
Zamów abonament