Ford oszczędny nawet na niskich obrotach
Ford wprowadzi w kwietniu do sprzedaży zmodernizowane auta S-maxa i Galaxy. W Polsce oba modele mają połowę rynku i konkurencja nie będzie miała łatwego zadania aby zdobyć więcej miejsca dla siebie
Odświeżone auta mają nowe maski, pasy przednie i tylne światła wykonane z diod. Jednak najpoważniejsze zmiany zaszły w komorze silnika. Nowy, 163-konny, 2-litrowy diesel ma podniesione do dwóch tysięcy bar ciśnienie wtrysku paliwa.
Na jałowym biegu
Pomimo dużej mocy i sporego momentu obrotowego silnik nie jest głośny, małe są także wibracje, zarówno na biegu jałowym, przy zimnym silniku, jak i na wyższych obrotach. W obu modelach wyposażonych w ręczne, płynnie pracujące, 6-stopniowe skrzynie biegów, na desce rozdzielczej znajduje się wskaźnik przełożenia. Każdorazowo, gdy obroty diesla przekraczają 2 tysiące, zapala się zielona strzałka sugerująca włączenie wyższego biegu. Natomiast nie ma strzałki przypominającej o redukcji. – Te silniki mają tak duży moment obrotowy na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta