Belvedere stawia na rynkowy sukces wódki Krupnik
Sukces czystej de luxe należącej do Stock Polska zachęca konkurentów do wprowadzania nowych marek wódki
Do do tej pory marka Krupnik kojarzona była przez Polaków z likierami o tej nazwie. Teraz polsko-francuskie Belvedere chce wykorzystać jej rozpoznawalność w walce o najpopularniejszy segment rynku wódki w Polsce. Na marki mainstream, czyli ze średniej półki cenowej, Polacy wydają obecnie niemal 7 mld zł. Jest to nieco ponad połowa kwoty przeznaczanej przez nich co roku na wódkę. Sześć lat temu udział wódek mainstream wynosił 45,5 proc.
Na podobny krok w 2007 r. zdecydował się konkurent Belvedere, firma...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta