Test wiedzy klientów to mit
Bankowcy nadal sprzedają klientom fundusze inwestycyjne bez określania ich wiedzy o tych produktach, choć nakazuje to prawo
Od 17 czerwca banki zanim sprzedadzą klientowi fundusze inwestycyjne czy produkty strukturyzowane muszą sprawdzić, jaka jest jego wiedza o inwestycjach oraz jakie jest jego nastawienie do ryzyka. Tak nakazuje unijna dyrektywa.
– W bankach taki test powinien być przeprowadzony, zanim pracownik instytucji zacznie rozmawiać z klientem o możliwościach inwestycyjnych. Wtedy będzie wiedział,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta