Podatkowe kłopoty internautów
Setki osób, które korzystają z pakietu usług obejmującego np. Internet i telewizję, nie mają prawa do ulgi internetowej. Wszystko przez to, że na fakturze nie wyodrębniono opłaty za korzystanie z sieci
Tego typu kłopoty mają klienci Telekomunikacji Polskiej, którzy wykupili pakiety zawierające kilka usług, w tym Internet. Na wystawianej przez firmę fakturze widnieje zbiorcza opłata, bez wskazania kosztów za użytkowanie sieci. Nie mogą więc udowodnić, jakie były ich faktyczne wydatki na ten cel.
Wielu podatników uważa, że zostali oszukani, i prosi o interwencję rzecznika praw obywatelskich. Skarżą się też czytelnicy „Rz”. – Dopiero teraz okazuje się, że nie mogę odliczyć ulgi. Dlaczego TP nie poinformowała mnie o tym wcześniej, zanim doszło do podpisania umowy?
– pyta jedna z czytelniczek.
Interwencja rzecznika
Zastępca rzecznika Stanisław Trociuk zwrócił się o zbadanie tej sprawy do prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej Anny Streżyńskiej. „Ze skarg wynika, że przed podpisaniem umowy na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta