TVN i Agora zamknęły kwartał znacznymi spadkami wyników netto
Obie spółki zrezygnowały z prognozowania rozwoju rynku reklamy w tym roku. Ich zdaniem sytuacja gospodarcza jest zbyt niestabilna
Nie jesteśmy w stanie w odpowiedzialny sposób powiedzieć, jak będzie wyglądał rynek reklamy w tym roku – stwierdził Piotr Niemczycki, prezes Agory, która wycofała się wczoraj ze swoich prognoz reklamowych. Podtrzymał jednak plany akwizycyjne spółki, która pod koniec kwartału dysponowała linią kredytową w wysokości 200 mln zł; saldo środków pieniężnych netto Agory wynosiło natomiast 113,1 mln zł. Dotąd Agora prognozowała, że w tym roku cały polski rynek reklamy skurczy się o 2 proc., a wpływy reklamowe gazet spadną o kilkanaście procent.
W środę spółka podała, że zwiększa redukcję...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta