Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

TVN i Agora zamknęły kwartał znacznymi spadkami wyników netto

15 maja 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska wiw
Według domów mediowych rynek reklamy w I kw. skurczył się i ten rok zamknie pod kreską.
źródło: Rzeczpospolita
Według domów mediowych rynek reklamy w I kw. skurczył się i ten rok zamknie pod kreską.

Obie spółki zrezygnowały z prognozowania rozwoju rynku reklamy w tym roku. Ich zdaniem sytuacja gospodarcza jest zbyt niestabilna

Nie jesteśmy w stanie w odpowiedzialny sposób powiedzieć, jak będzie wyglądał rynek reklamy w tym roku – stwierdził Piotr Niemczycki, prezes Agory, która wycofała się wczoraj ze swoich prognoz reklamowych. Podtrzymał jednak plany akwizycyjne spółki, która pod koniec kwartału dysponowała linią kredytową w wysokości 200 mln zł; saldo środków pieniężnych netto Agory wynosiło natomiast 113,1 mln zł. Dotąd Agora prognozowała, że w tym roku cały polski rynek reklamy skurczy się o 2 proc., a wpływy reklamowe gazet spadną o kilkanaście procent.

W środę spółka podała, że zwiększa redukcję...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8318

Spis treści
Zamów abonament