Logo przerosło oczekiwania
Z konkursu na zmianę symbolu zoo robi się pospolite ruszenie. – Od trzech dni wszyscy nas proszą, żeby rozszerzyć propozycje, nie ograniczać się do tych, co są – przyznają w zoo
Dzwonią profesorowie ASP, przedstawiciele agencji reklamowych i projektowych, studenci. Nawet „bardzo ważna osoba z ratusza” – jak mówią przedstawiciele zoo. Wszyscy z apelem, by wybór nowego logo zoo był wieloetapowy, nie zamykał się 2 stycznia, jak pierwotnie zaplanowali przedstawiciele ogrodu.
– Przyznaję, konkurs ten przerósł nasze wyobrażenia i oczekiwania. Po prostu nie spodziewaliśmy się aż tak ogromnego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta