Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Logo dzieli szefów zoo

15 grudnia 2010 | Życie Warszawy | RR

W ogrodzie w sprawie nowego logo wyłoniły się dwie frakcje: tradycjonalistów i nowatorów.

Do pierwszej można zaliczyć byłego dyrektora zoo Macieja Rembiszewskiego. Szefował zoo 26 lat, a od kilku jest doradcą placówki. – Owszem, przywiązuję wagę do tradycji. Gdy przychodziłem do zoo, Syrenka na logo już była. Zaprojektował ją Szymon Kobyliński i jest znakomita, nadal się sprawdza. Łączy nazwę zoo z Warszawą – uważa.

Obecny dyrektor ogrodu dr Andrzej Kruszewicz zgadza się tylko w jednym: – Nasza Syrenka zła nie jest. Lecz zaraz dodaje: – Ale nie wyróżnia się. Trudno ją powiązać z naszym ogrodem. Dlatego potrzebne jest nowe logo. I apeluje do warszawiaków, artystów, projektantów: – Zalewajcie nas pomysłami na nowe logo!

Do wczoraj 2790 osób zagłosowało na nowe logo w konkursie „ŻW” i stołecznego zoo. Można wybierać projekty do 2 stycznia 2011 r. na Blog.zw.com.pl/rybawzoo. Opinie i wyniki przekażemy szefom zoo.

Brak okładki

Wydanie: 8803

Spis treści
Zamów abonament