Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polska musi wzmocnić swoją markę

30 maja 2011 | Ekonomia | Wally Olins
Wally Olins
autor zdjęcia: Danuta Matloch
źródło: Fotorzepa
Wally Olins

Na świecie nie ma spójnego obrazu Polski, jest za to wiele stereotypów. Polska potrzebuje programu budowania marki kraju

W tygodniku „The Economist" ukazał się niedawno artykuł wstępny „Polska – miejsce w czołówce tabeli".

„Sprzyjająca fortuna i Polska rzadko idą ze sobą w parze. Ale największy spośród młodszych członków Unii Europejskiej ma teraz powód do świętowania" – tymi słowami zaczynał się tekst. W dalszej części mówił o tym, że Polska staje się „przyjemnie normalna".

„The Guardian", inny wpływowy brytyjski dziennik, przez tydzień publikował artykuły o Polsce. Ich zasadnicze przesłanie także było pozytywne – nawet schlebiające. Wyrażenia takie jak „zadziwiająco normalna", „stabilna politycznie", „utrzymująca dobre relacje z sąsiadującymi państwami" oraz „aktywny i ożywiony wkład w Unię Europejską" pojawiały się często.

Czy zatem...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8940

Spis treści
Zamów abonament