Wypromuj firmę w szerokim świecie
Po zmianach w rozporządzeniu ministra gospodarki udział w programach wsparcia może być jeszcze bardziej kuszący. Wynika to z większej wartości dofinansowania i zniesienia limitów pomocy
Wejście na obce rynki to kusząca perspektywa. Wiąże się z szansą pozyskania nowych zamówień, zwiększenia sprzedaży towarów lub usług, a także uniezależnienia się od koniunktury panującej na jednym rynku.
Jednak eksport towarów lub usług na obce rynki to perspektywa zderzenia się z regulacjami celnymi, wymogami dotyczącymi norm i standardów, innymi zwyczajami, upodobaniami odbiorców lub ich oczekiwaniami. Nie zawsze model prowadzenia działalności i sprzedaży przetestowany na jednym rynku sprawdzi się w praktyce na innym.
Dlatego właśnie rozpoczęcie lub rozwijanie eksportu musi być poprzedzone solidnie przygotowanym planem rozwoju takiej działalności. To wszystko jest kosztowne i wcale nie daje gwarancji osiągnięcia ostatecznego sukcesu.
Dlatego warto pomyśleć i wykorzystać instrumenty, które pozwolą zredukować te koszty, a będą dostępne w przyszłym roku. Jednym z takich instrumentów jest działanie 6.5.2 programu „Innowacyjna gospodarka”.
Cel działania
Celem działania jest wzmocnienie konkurencyjności polskiej gospodarki przez poprawę jej wizerunku wśród partnerów międzynarodowych, nawiązanie przez...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta