Sponsor oszczędza na podatku
Coraz więcej firm wspomaga kluby sportowe czy szpitale. Wydatki na ten cel mogą odliczać
– Coraz więcej firm zawiera umowy sponsoringu – mówi Grzegorz Grochowina, ekspert w firmie doradczej KPMG.
Polega to na przekazaniu pieniędzy, rzeczy lub świadczeniu usług m.in. klubom sportowym, szpitalom czy szkołom. W zamian sponsor może liczyć na reklamę swojej nazwy, logo oraz prowadzonej działalności.
– Co więcej, tego rodzaju umowy zawierane są również między przedsiębiorstwami. Przykładem może być promocja środków do prania przez producentów AGD – dodaje Grzegorz Grochowina.
Ważna wzajemność
Zgodnie z przepisami sponsoring jest jedną z form promocji polegającą na skojarzeniu pozytywnego obrazu sponsorowanego ze sponsorem, którego znak towarzyszy imprezom. Można wspierać w ten...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta