Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Promocja gospodarcza jednak nie dla MSZ

25 listopada 2011 | Ekonomia | adw

Nie będzie nowej agencji rządowej do promocji gospodarczej Polski.

Zamiar jej powołania ujawniło przed tygodniem Ministerstwo Spraw Zagranicznych, ale propozycja została od razu storpedowana przez Ministerstwo Gospodarki. Według nieoficjalnych informacji we wtorek doszło nawet do spotkania w tej sprawie wicepremiera Waldemara Pawlaka z szefem MSZ Radosławem Sikorskim.

– Uważamy, że Polsce potrzebny jest spójny system promocji. Natomiast będziemy poszukiwać najlepszych rozwiązań, które będą akceptowane przez wszystkie zainteresowane strony – skomentowała dla „Rz" wiceminister spraw zagranicznych Beata Stelmach.

MSZ proponowało, by nowa agencja powstała na bazie Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, a jej szef był wybierany przez premiera po wskazaniu przez resorty gospodarki i MSZ. Ten ostatni odgrywałby jednak decydującą rolę w sprawie strategii promocji. Chciał też przejąć nadzorowane przez resort gospodarki wydziały promocji handlu i inwestycji przy ambasadach.

Wydanie: 9090

Wydanie: 9090

Spis treści
Zamów abonament