Najgorsze reklamy to te z seksem
Nagie modelki, dwuznaczne hasła – takie przesłania mają reklamy głównych kandydatów w plebiscycie Chamlet, który organizuje Uniwersytet Wrocławski
„Zrobimy ci dobrze i tanio!" – to hasło jednej z drukarni działających we Wrocławiu. Pojawiło się na billboardach, na których kobieta patrząca na odbiorcę wyzywającym wzrokiem liże loda. Ta i podobne do niej reklamy zostały nominowane do konkursu Chamlet.
Już po raz drugi Uniwersytet Wrocławski wybierze najgorsze reklamy, które funkcjonują w polskiej przestrzeni publicznej. Zwycięzców poznamy dziś wieczorem.
Kandydatów w tym plebiscycie zgłaszali internauci. Można to było zrobić na specjalnym profilu na Facebooku albo przez stronę www.chamlet.pl.
Co najbardziej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta