Lodówka lub samochód w pakiecie z mieszkaniem
Gama bonusów mających skusić do zakupu mieszkania jest bardzo szeroka. Deweloperzy muszą jednak pamiętać o konsekwencjach podatkowych
Do najczęściej stosowanych środków mających przyciągnąć jak najliczniejsze grono klientów należą darmowe lub oferowane za symboliczne kwoty wycieczki, meble, sprzęt RTV i AGD, a przy wyższych cenach nabywanych lokali nawet samochody. Potencjalnych klientów zachęcać do zakupów mają również dodawane do mieszkań: miejsca postojowe, tarasy lub ogródki oraz usługi polegające na wykończeniu lokalu lub poszczególnych pomieszczeń.
Oprócz rabatów stanowiących najpowszechniejszą formę zachęty można spotkać również oferty polegające na nieodpłatnym przekazaniu nabywcom oferowanych przez deweloperów mieszkań gratisów, które wydawane są w ramach sprzedaży premiowej.
Sprzedaż premiowa
Zakwalifikowanie działań promocyjnych jako...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta